Hellow.

Tjoho mina vänner! I dag är det fredag vilket betyder att det är lördag i morgon. Ganska logiskt i och för sig. Jag säger bara en sak killerday/killernight tomorrow. That's it!

I dag blir det en mysdag med min baby. Jag tror bestämt att jag ska boka in en bio utan att P vet om det. Jag vill se den där svenska filmen Änglavakt. Hoppas att han vill och blir glad. Jag vill färga håret mörkare också. Kanske ska jag ta en tripp till ICA och köpa en b-färg och slänga i? Då blir nog sissy arg för hon är frissa och bestämmer över mitt hår. Men nu jobbar hon ju inte över helgen så vad göra? Jag tror jag tar och ringer henne innan. Det känns säkrast.


Om jag är frisk? Det orkar jag inte ens svara på med risk för att låta som en hypokondriker på riktigt.



Kommentarer
torie säger:

och idag är det.. PAM-PARA-PAM.. lördag! Tjohoooooo! :-) Ses om tre timmar och tjugo minuter! thihi!

2010-04-03 | 07:35:21
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback