Svetthelge?



Usch vilken grå dag vi har i dag folks. Ännu gråare för mig då boyie är på match i norrköping. Så är det att ha en sambo som spelar fotboll i div. ett. Tur att han har en flickvän som inte klagar. Btw så hörde jag någon stans att det skulle vara sol denna helg. Hello svetthelge vart är du? Jag har värsta cravingen att ta min fina Canon ut och fota lite coolio bilder i solen. Gawd I long for the summer. Då är allt så mycket enklare.. I alla fall för moi.

Skulle vilja partajja i dag men jag sparar mig tills nästa helg, då jäklar. Det kommer bli fierce, Im telling ya! Sissy fyller år och det är terassöppning på det bästa utestället i vässan, Pluto. Dock firar Beccis också sin b-day då.. så vi får se vad som händer och fossingar.



Kommentarer
torie säger:

sötungar! <3

2010-04-12 | 07:47:33
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback