On my way :-)

Heya sweets!

Nu sitter jag i bilen någonstans mitt i ingenmansland. Och jag är SJUK. Ja du läste rätt. Jag vaknade i morse alldeles genomsvettig.. ont i halsen, svidande ögon, Patrik sa att jag hade feber och FAN. Ni som läser måste ju tro att jag är en hypokondriker och jag klandrar er inte för man börjar ju nästan undra själv. Men är det någon gång jag inte vill vara sjuk så är det just i dag.. :-( Men vet ni? Jag har verkligen bestämt mig för att inte vara sjuk så jag kommer låtsas som att jag inte alls är det minsta sjuk. Ne för i dag ska vi shoppa, glo på fotboll och festa. Jappjappjapp!


Ne nu ska jag käka upp min fina Vivaldi-sallad :-) Hööör sen.




Kommentarer
Annika säger:

Superläckra bilder! WOW!

2010-04-17 | 18:05:51
Bloggadress: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
emma säger:

Va tråkigt! Och det var väl inte länge sedan senast du var sjuk?

2010-04-18 | 21:48:01
Bloggadress: http://emmaspalett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback