Lördag it is.

Wuhu. I dag är det så mycket lördag som det kan bli! Jag har precis gjort mig i ordning och ska snart ta bilen ner till stan för att möta upp min Torie och käka lunch och shoppa. För ja jag tänker shoppa i dag, det var fan längesen jag bara åkte ner till stan för att shoppade med ett stort S liksom. Annars åker jag oftast ner och köper en sak eller ett plagg som jag behöver och så inget mer. Sen ska jag och bejb åka hem till familjen mini-Damm och hälsa på, för dom har varit i Lanzarote en hel vecka, me miss! Och ja sen, sen blir det PATYYYY med ett stort party.


Smell ya!


Kommentarer
steph säger:

Glad påsk! - ha en fortsatt trevlig dag med massor av godis :D

2010-04-03 | 13:38:35
Bloggadress: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback