Jobb & utan mus.

Toodlie,

Gud sicken fin dag vi har här i västerås i dag. Solen skiner och varmt är det, wiho me like :-)
Boyfriend är sjuk lille plutten. Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag, förrutom att posta i väg lite plagg. I morgon blir det naprapaten med nacken, besikta bilen och jobb. Ja jag kan ha fått ett jobb. Alltså inom konsten. Det ska blir intressant. Ni får veta mer om det i morgon efter mötet.

Hmm jag har tappat bort den där lilla usb-grejen som hör till musen, hur jag nu lyckades med det. Det är väl en viss Hugo inblandad kan jag tro ;-) Men hu så jobbigt det är utan mus.



Kommentarer
Anonym säger:

hej hur gör man om man vill köpa en t-shirt ?

2009-09-10 | 14:38:57
Garderobsgrubbel@byråbekymmer säger:

haha kolla bakom soffor..drog nyss ut vår stora soffor och under där låg värmeljus strumpor leksaksmöss tändstickor tamponger..ja jag vet itne alls..katterna såg mycket skyldiga ut.

2009-09-10 | 14:43:34
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/garderobsgrubbel
Andreas säger:

Du har inte funderat på att lägga upp en hemsida där du även gör ett par linnen/tshirtar för killar?

2009-09-10 | 15:17:41
Anonym säger:

Jeg er norsk, og har et spørsmål... Kan du lage meg en "layout" for å ha på www.mgpjrfans.piczo.com, mere detaljer kan du få om du sender mail [email protected] ü,, ü,, ü,,

2009-09-10 | 18:46:41
miiidgeeet säger:

du målar sjukt fint!!!

2009-09-10 | 19:06:28
Bloggadress: http://miiidget.blogg.se/
JasmineLinde säger:

Snygga bilder!

2009-09-10 | 20:30:02
Bloggadress: http://jasminelinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback