Breddad&kategorier.

Gosh nu har jag hållt på hela morgonen/förmiddagen med designen. Jag håller på att bredda den samt fixa underkategorier över headern igen. Det är massor utav fel i min stilmall och kodmall som jag har här nu så jag tänkte att nu gör jag om ALLT från scratch. Kunde nämligen inte ha underflikar då något inte stod rätt till i kodmallen som jag för mitt liv inte kunde klura ut vad. Lika bra att börja om då ;-) Det blir alltså ingen större förändring vad det gäller header och färger och så, det är koderna jag mest vill ha ordning på. Ja ni får väl se resultatet senare.

Nu mina vänner ska jag ta paus i mitt design-skapande och åka och storhandla med boyfriend samt hämta upp ett jobb jag ska börja med i eftermiddag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback