Hurtiga Emma.

Jag har verkligen inte haft tid till att blogga förrän nu i dag. Jag har varit hos läkaren, apoteket, mediamarkt och sedan mina vänner, sedan har jag varit ute på en riktig powerwalk. Det kanske inte låter som någon stor grej för er men för mig är det det. En timma pinna jag på där med mina långa och snabba ben. Och så skönt det egentligen är, det jobbiga är bara att tänka att man ska göra det innan. Nee nu jäklar får vi hoppas att det håller i sig och att jag fortsätter att gå promenader minst en gång om dagen. Lazy lazy me.





Nu köööör vi! :-)
Kommentarer
Dvärghundspossen säger:

Du kan väl skriva i bloggen att du ska motionera regelbundet. Sen känns det pinsamt att bryta det, eftersom så många läsare har sett det man skrev... så brukar jag göra om jag har taskig självdisciplin på nåt område, haha.

2009-10-01 | 16:27:13
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier
pappppsi säger:

fan va du e duktig

puss på dig

2009-10-01 | 16:31:46
Jennifer - Konstblogg säger:

Vad duktig du är som har kommit så långt att du har varit ute en gång i alla fall. Mer än vad jag gör just nu. ^^

2009-10-01 | 17:39:36
Bloggadress: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
malle säger:

shiiiit ebbe! fan va läskigt, jag va ut i morse o gick o tänkte då på att jag borde få med dig ut o gå lite, de dör man ju inte av..va duktig du ee, nu bli ja ricke-stålt överej ebbe! pussssssar! btw, jag är sjuk...:( de e synd om migj just nu..

2009-10-01 | 18:57:47
Angelica Blick säger:

sv; Tackar Bönan :) I like them to! btw, skrev till dig förut på mail . PUSSEN!

2009-10-01 | 21:11:26
Bloggadress: http://ablick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback