2 timmar är faktiskt för mycket.



Asså fysatan så trött jag är. Jag har varit ute och gått i två timmar. Ja två hela timmar vilket inte var meningen först. Haha jag hade tänkt typ 40 minuter men sen gick jag helt fel.. och ujujuj så fel jag hamnade. Fasiken så tråkig den sista timman var. Jag övervägde till och med att ringa till mamma och be henne komma och plocka upp mig och sjussa mig den sista biten, men nej jag stod på mig :-) Men usch ingen mer tvåtimmars promenad blir det. Inte på länge i alla fall. Blää rent ut sagt. Haha så nu har jag fått avreagerat mig.


När jag kom hem fick jag i alla fall en liten kul överraskning. Nämligen BA inbjudan :-) Gud så kul vi ska ha det Angelica och Nina!


Kommentarer
Dvärghundspossen säger:

Det är ju en fördel med taskigt lokalsinne, det leder iaf ofta till extra motion.

2009-10-03 | 07:03:01
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback