En teckning från en läsare 5.



HeeejzZzna
, som jag och Sowfajja i min klass på gymnasiet skulle ha sagt ;-) My how I miss her :-(

Anyway. I dag hade jag tänkt att jag skulle försöka hinna göra klart babe-teckningen. Fast först måste vi åka och handla och stanna vid IKEA och kika på deras julpyntisar. Det är ju snart dags för det! Förra året hade vi inte en endaste julgrej här hemma, förrutom paketen då. Men nu vill jag i alla fall ha några få saker. Jag personligen är inte så mycket för massa tomtar, julgardiner osv. Men kanske någon julstake UTAN massa torkad mossa i.



Jag bjuder på ännu en bild som en läsare har skickat in.

"Hej

Först måste jag bara säga att jag älskar din blogg, kollar den varje dag.
Den ger jättebra inspiration, och jag har blivit mycket bättre på att teckna

Här kommer en bild jag har gjort med hjälp av dina videotutorials

/Lillo
coolrule.blogg.se"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback