Beställningar?

Jag har kommit på en sak nu när jag har bloggat ett bra tag om min konst. Och det är att jag kanske borde satsa mer på att sälja mina tavlor och beställningar till folk och bara ha linnena på sidan av som en liten hobby just nu för sedan kommer mina motiv säljas på olika plagg på en stor webbshop, fortfarande hemligt vilken det är. Det känns lite svårt att fokusera sig på båda. För om jag gör något vill jag alltid ge 100% i det jag gör. Det är lite svårt när jag håller på med beställningar till folk samtidigt som jag måste skapa nya ideer till mina linnen. Samtidigt tjänar jag mer på tavlorna då min konst är mitt enda jobb. Bara lite små funderingar jag har liksom. Det är nästan roligare att göra beställningar också, dessvärre blir det ju inte lika mycket showing av min konst här för det är rätt många som inte vill att jag ska visa deras beställningar här, tyvärr. Men iof så gör jag ju andra teckningar med så ni har inte sett det sista av EmmaDammDrawings ;-) Promise.




Bilden är tagen med en kamera då jag inte har en A3 scanner, därav blänkningar i håret bla.
Kommentarer
Natta säger:

super, hur lång tid tar det ?

2009-05-15 | 11:05:04
Bloggadress: http://natalies.se
emma damm säger:

tjaba ebbe liten jag såg er i tidningen idag så söta. älskar er pappsi ni kommer väll i kvälll

äter lite barbecu puss paPPSI

2009-05-15 | 12:42:58
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
Karl-Dennis säger:

Satan vilken bild! så jävla underbar!? hur stor är den?

2009-05-18 | 02:08:21
Bloggadress: http://karldennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback