Jag tävlar.

Jag är inte ofta med på tävlingar men denna tävling måste jag bara vara med på och tävla. Det är en utav mina favvobloggar som har tävlingen, nämligen The hills bloggen! Jag har alltid velat ha ett par Ray Ban Wayfarer. Pilotbrillorna är också sjukt snygga och egentligen skulle det inte spela någon roll vilka par jag skulle vinna (om jag vinner) för båda är sjukt snygga.

Egentligen skulle jag väl inte tipsa er om tävlingen då det blir mindre chans för mig att vinna men jag gör det ändå för ni som älskar The Hills och inte har sett denna blogg måste verkligen kika in på den! Hon som har bloggen gör ett sjukt bra jobb med den!


Kommentarer
Josefin säger:

Vet du hur det går med starbuckslinnena??

2009-05-29 | 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback