Hemmamatch.

God middag people!

Solen skiner lite här i westrowsee ;-) Men det gör den väl inte länge till. Är så trött på detta mörker så ni har ingen aning. Man blir ju lite smådepp utav det. Speciellt nu när vi har fått haft det så soligt efter vintern ett tag, då blir man ovan med mörkret igen.

I dag blir det till att se reprisen på Desperate hemmafruarna då jag missade det i tisdags. Katastrof. Tur att jag fick en andra chans nu då. Direkt efter det kommer mami och papi och plockar upp mig för då ska vi kika på Pattes match mot Carlstad united. Äntligen en hemmamatch igen.

Kommentarer
Jessu säger:

just nu har jag en frågestund på min blogg.. det är bara att fråga dt ni vill veta :)

2009-05-10 | 13:37:47
Bloggadress: http://jessuandersson.blogg.se/
elina säger:

hejsna! :) jo jag tänkte att du kunde hjälpa mig lite.. har letat som fan efter de här. din länk som du gjorde, den är röd&vit, kan du ändra den till röd&grå? så som jag har på alla andra länkar.

och sen äre när man trycker upp små bilder så ser man inte hela dom utan måste skrolla upp&ner höger&vänster.. gå in och kolla så fattar du ;) hahaha! tack! <3 om du tycker att de är något annat som behöver ändras på så får du gärna göra de. PUSSSSSSS <3

2009-05-10 | 20:20:02
Bloggadress: http://elinamarianilsson.blogg.se/
Mia säger:

Vilka härliga färger - grönt och vitt! Hoppas din/er helg varit härlig, ses här i cyberrymdens värld i veckan!

2009-05-10 | 22:42:23
Bloggadress: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback