Emma gillar&dissar.




- Solen. När solen kikar fram lite då och då blir vi ju alla lite extra glada, så såklart att solen måste vara med på listan!

- Super Mario Bros. Så jävla cult och alltid lika kul. Plus att jag håller på att bli grym igen!

- Färgad hårutväxt. ÄNTLIGEN ska systra mii färga min utväxt som typ är 2 cm nu!! Jag mår piss när jag har sådan utväxt och känner mig skabbig och bara en massa usch!





- Utväxt. Som sagt!

- Avundsjuka människor. Ja fy vad jobbiga dom är.. Varför är det oftast så här i sverige att om man tjänar bra med pengar eller har förmåner så ska man verkligen hålla tyst om det annars så tror man är något eller så är man bortskämd. Jag menar jag tycker inte alls att Paris Hilton är en bortskämd människa för att hon alltid fått vad hon velat av sina rika päron, hon har ju dom förmånerna och det är väl bara normalt att ens föräldrar tex vill lägga dom på sina barn?

- Ickeritar-perioder.
Åhhh jag vill rita men jag har inte motivationen.. jag blir så less när dessa perioder kommer. Jag vill bara skapa mer och mer och ha något att visa er som verkligen gillar det jag gör!
Kommentarer
paulina säger:

Hej hej!



Måste ba säga att du är GRYM på att rita, fortsätt med det du gör, keep up the good work ;)

2009-03-21 | 16:01:59
Bloggadress: http://puppyluv.blogg.se/
Emma säger:

Gud Jag skulle med behöva färga håret. Kanske blir helg-göran.

2009-03-21 | 16:21:55
Bloggadress: http://missadolfsson.blogg.se/
Fantasy Girly säger:

Håller med om iceritarperioden, känner likadant med både tecknande, skrivande, scrappande och fotande. -.-'

2009-03-21 | 16:55:12
Bloggadress: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback