Egen firma och så vidare.

God morgon alla underbara läsare :-)
Hoppas allt är bra med er?

I dag har jag tänk att först åka och posta i väg några linnen och sedan åka och köpa fler vadderade kuvert samt frimärken. Snart dags att öppna egen firma också. Man får inte tjäna för mycket på en hobbyverksamhet nämligen :-) Så jag hade tänkt åka förbi mamma och pappas bil-firma och lyssna med mamma och få hjälp med det där att skaffa egen firma. Patrik ska då tvätta sin bil. Snart ska jag skaffa en ny bil också, jag är handikappad utan en. Jag saknar verkligen min lilla Ford KA jag hade i sommras. Synd att den pajjade hela tiden bara.
Ja i alla fall sedan behöver vi stanna till vid hundsport och köpa en liten frisörsax till hugo, han börjar få alldeles för mycket hår runt tassarna. Då ska han även få lite nya leksaker och godis den lilla godingen.

Hoppas ni får en underbar dag och vecka!


Kommentarer
Hevelin säger:

Hej på dig! Shiiiit vad du kan din sak! Är här inne och kikar ibland, men kommentarer är jag inte vidare duktig på att lämna. Första gången gillt här alltså. Tänkte bara passa på att önska dig lycka till med företagandet!

2009-03-02 | 15:50:40
Åsa säger:

Säljer du sånna linnen? Dom är ju grymt snygga! =)

2009-03-02 | 16:24:48
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/
Åsa säger:

Säljer du sånna linnen? Dom är ju grymt snygga! =)

2009-03-02 | 16:25:12
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback