Q&A

I stället för att köra en frågestund så svarar jag på dessa frågor i stället :-)


DIG:
1. Hur lång är du? - 177 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - inte större i alla fall.
3. Vad pluggar du? - Inget, been there done that.
4. Har du långt hår? - Njee. Men de ska bli.
5. Vilken hårfärg har du? - Svart
6. Sminkar du dig? - Nej typ aldrig.
7. Har du haft sex senaste månaden? - Japp
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta.
10. Har du kysst någon idag? - Japp.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Meeh vilken fråga, båda såklart!!
3. Hur många syskon har du? - 3 stycken och jag älskar dom alla tre.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Hur ska man minnas det?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Han grillade körv, kött, lax och majs.
6. Hur många ställen har du bott på? - 4:a stycken
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Beror på ;-) haha
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Alla är lika unika och underbara.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag fottade Mallan här om dagen.


KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Myskläder.
2. Har du bytt om idag? - Nej.
3. Favorittröja? - Jag tycker om alla mina tröjor. Men mest mina egendesignade linnen :-)
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Bara ett par långa surf-shorts.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Yes.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Jadå.
7. Har du handlat kläder genom internet? - Ja massvis med gånger.
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? - För korta brallor.
9. Vad använder du för skor? - Höga som låga öppna som stängda.. you name it.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Haha jadå. Fast det händer sällan numera.
2. Klä dig annorlunda? - Vet inte, vad är annorlunda då?
3. Vara dig själv? - Klart jag vågar, jag är jag rakt igenom.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Japp.
6. Ge dig på utmaningar? - Jahadå annars kan man ju aldrig få uppleva något nytt.
7. Ha sex på offentlig plats? - Vad räknas som offentlig då?
8. Vara omogen? - Haha ja, jag älskar människor som kan vara omogna då och då.
9. Äta småkryp? - Men no frigging way.

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Den hette Wenströmska (går inte i skolan längre som sagt)
2. Vad heter din favoritlärare? - Han hette Urban.
3. Vad är ditt favoritämne? - Det var självklart bild.
4. Snyggaste läraren på skolan? - Haha det var nog ingen!!
5. Har du bra betyg? - Dom är mer än OK.
6. Tråkigaste ämnet? - Natur.
7. har du skolkat mycket senaste året? - Eeh ja, det gjorde jag nog alldels för mycket.



Kommentarer
*DESIGN HJÄLP?* säger:

önskas en ny design kan du få en gratis av mig..om jag får ha en bildlänk på din blogg

2009-06-05 | 19:53:38
Bloggadress: http://designbyjessica.blogg.se/
Pitetjej [FOTOBLOGG] säger:

Roligt med en lista :)



Hoppas du får en trevlig helg!

2009-06-05 | 23:00:14
Bloggadress: http://pitetjej.webblogg.se/
Therese säger:

tjo jag halkade in på din blogg av en slump, nu läser jag varje dag. LOVE IT

Men due kan inte du berätta om dina slutbetyg? Pleease :)



//Värmlandpower

2009-06-06 | 09:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback