Midsommar..

Åhhh vad jag längtar till i morgon kväll, för då ska vi åka till Gustavsvik, en asfin camping i Örebro. Det blir hela våran familj, inklusive min brors familj och massa vänners familjer :P Gosh vad mysigt. Vi firade med samma människor förra året på en Västerviks camping. Jag hoppas att det blir fint väder så att vi kan sitta ute och njuta av den underbara maten. Mammas mat är bäst. Janssons frestelse med prinskorvar, sill och köttebullar :-) Och så drinkar så klart. Det var längesedan jag drack drinkar nu :-)

Åh ni anar inte hur mycket jag längtar. Familjen, vänner och god mat = det bästa som finns! Dessutom har dom ett hur fint och nytt äventyrsbad som helst där. Till och med hajar i ett akvarium i poolen. Man måste liksom dyka ner och kika på dom. Alla som känner mig vet vilken fobi jag har för hajar. Och då menar jag verkligen fobi. Jag kan knappt kolla på en bild på en haj. Och havet badar jag inte ens i längre. Alltså när jag var mindre gick det så långt att jag trodde att en haj skulle komma ur duschen, hahaha.



Kommentarer
Zusanna säger:

haha, dit måste man nästan åka bara för att få bada med hajjarna x)

2009-06-17 | 20:45:32
Bloggadress: http://zusannas.blogg.se/
Anonym säger:

Ha en fin midsommar.

2009-06-17 | 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback