Alina Damm.

Nu har vi precis kommit hem från dopet, det var min söta brors dottet som skulle döpas. En tjej sjöng typ världens finaste låt till Alina och hennes syster Amelia. Jag kan säga att tårarna rann under halva dopstunden. Allt var så himla fin och gud så jag älskar min bror och hans familj!





Två små underverk till oss har blivit sänt
Att få två små barn, nå´t underbart har hänt
Mamma ska vara nära er
Er starka pappa ska leda ert steg.
Genom livet, vi finns där för er två
Ja, för alltid så ska det vara så
Följas på vägen idag och alla år
Våra älskade barn
Två par ögon, två ansikten som ler
Stor är glädjen som ni två till oss ger
Fyra små händer, två små hjärtan slår
Omsorg och kärlek från oss ni båda får
Ja för alltid så ska det vara så
Följas på vägen idag och alla år
Våra älskade barn.

Kommentarer
I S A B E L L A säger:

sv: Det var så lite så. Keep up the good work ;). Kram!

2009-06-07 | 17:20:10
Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se/
jessica säger:

och vi alla älskar dig och patrik....tack återigen för underbara presenter <3<3<3

2009-06-07 | 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback