Chips-skål

Klockan är mycket och jag kan inte sova. Jag är helt klarvaken. Vad gör jag då? Då tar jag laptopen och börjar blogga. Oftast blir det dom här djupare blogginläggen om nätterna. Men jag tror inte att jag ska vara så djup i natt.

Jag ser att Patriks chips-skål står och lutar mot soffkanten, den skulle nog trilla om jag råkade sparka till lite i soffan. Men jag är alldeles för seg för att röra mig en halv meter för att ta den och ställa den på något annat, säkrare ställe. Varför har han ställt den där? "-Hugo" skulle nog bli hans svar. För mig får den gärna ramla ner, jag menar chipsen gör inte någon nytta, snarare tvärtom. Och Patrik har redan ätit mer än halva påsen så han är nog nöjd. Nee jag ska gå halva vägen var, jag ska vara försiktig i soffan men jag ska bannimej inte ställa ned den ;-)







Förrästen lite djup kan jag få vara även i natt, here it goes: Det kommer alltid finnas människor som gör din sak bättre än dig och det kommer alltid finnas dom som lyckas bättre än dig. Men ge INTE upp för det, det tänker inte jag göra!
Kommentarer
jennie säger:

HAHAhahhahh du e sa klockren ebbe i looove you puss

2009-01-07 | 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback