Stökigt.

God morgon! Eller god middag kanske man ska säga? Jag sov riktigt länge i dag eftersom att jag inte somna förrän halv fyra. Känner mig seg. Jag gäspar om vartannat. Har fortfarande ont i halsfan. Jag äter halstabletter typ hela tiden för att pinan ska försvinna men dom får min mage att inte må så bra.

Annars vet jag inte vad som händer i dag faktiskt. Jag borde väl ta tag i alla dessa kläder som ligger i hela lägenheten. Dom vi ska kasta och ge bort alltså. Det är lite halvstökit här hemma. Om jag tänker efter så är nog Walk-in-closet det ända stället som är städat just nu. Men vi hade tänkt att ha en riktig storstädning när soffan kommit, för då kommer vi vara så glada och vilja få allt så snyggt igen.



Soffan, fast våran är svart.
Kommentarer
Emma Gynning säger:

HA en trevlig helg! Kram

2009-01-16 | 12:37:00
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/
Anonym säger:

men vilken fin och modern soffa ni köpt/puss mamma

2009-01-16 | 17:21:53
Kristina säger:

Fin :) <3

2009-01-19 | 12:54:03
Bloggadress: http://bloggenkristee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback