Sjukling.

God morgon! Och tack för alla fina kommentarer, ni underbara läsare! Kom i håg att maila mig med bilder till  [email protected] om ni vill beställa! Förrästen ni andra flera hundra läsare kan väl också skriva hej? Var inte så blyga ;-)

Jag börjar bli sjuk. Jag är trött, snorig och hänging. Brukar bli lite bättre efter en dusch, men icke sa nicke. Konstigt när det är så här kallt. Och vi har fan 15.8 grader inne varje morgon när vi vaknar. Det är något fel med elementet i vardagsrummet. Patrik ska ringa värden men det har inte blivit av. I går fick vi i alla fall upp värmen till kvällen till hela 20.5 grader.



Nån däruppe måste hata mig. Hoho.
Kommentarer
Lollo säger:

Och jag fryser när termometern i köket visar 23.1... hrm.

2009-01-04 | 13:48:04
victoria säger:

vi har 19- ute nu :P

2009-01-05 | 13:28:06
Bloggadress: http://vickanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback