Morrn!

God morgon!

Gud det är så himla roligt att se att så många är så intresserade av att köpa mina linnen. Det trodde jag aldrig, men det är superkul!! Sen är det en del som även är intresserade av att beställa teckningar av mig, det är också kul! Jag längtar tills linnena kommer. Jag hoppas bara att dom ska bli bra. Så som jag vill ha dom. Jag är inte petnoga men jag vill inte ha en liten bild nere i hörnet eller så liksom. Men framförallt så hoppas jag att NI gillar dom :-) För då kan jag ju börja trycka upp flera motiv.

Nu ska jag snart åka i väg till mitt nya jobb.. Vi får se hur det blir med nya jobbet faktiskt. Jag vill ju satsa på konsten nu och den tar verkligen upp mycket av min tid. När jag jobbar så har jag inte alls tid att rita. Och skulle jag ha det så skulle jag vara alldeles för trött.


Jag i mitt frysande esse!
Kommentarer
jennie säger:

morrn morrn aw du e sa sooot liksom nar ja fa se kort pa dig. Ebbe saknar du inte mej da ;) du ja ser du ska jobba pa mitt gammla hak kleddan M. ja kanner no manga dar eftersom ja typ vaxte upp dar. hehe pussss det kommer bli bra ska du se keep it up girl; jen

2009-01-10 | 10:41:37
Jessica säger:

Fan vad glad jag blir för din skull :-) nytt jobb, det känns ju alltid kul att ha ett jobb.....och såsmåning om sitter du där med DRÖMjobbet!!

Du är så duktig på allt som du ger dig tusan på glöm aldrig det......Linnena är hur snygga som helst,skull vilja beställa allihopa men favvisarna är nr:1 och 7....dom måste jag köpa när magen är borta ;-) KRAAAAAAM

2009-01-10 | 10:58:38
DragonPH - Patrik PH Larsson säger:

Härligt varm och mysig blick du har. ;o)



Tänk om alla mina modeller hade så mkt sug i blicken som du har, då skulle jag ha en stat på 100% perfekta bilder när jag är ute och plåtar. ;)

2009-01-11 | 11:22:50
Bloggadress: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback