Fondtapet.

Nu har vi varit och beställt så himla fina fondtapeter till vårat vardagsrum. Dom är svarta och silver. Åhh det kommer bli så satans snyggt med vår nya svarta soffa som aldrig kommer ;-) Jo jag är bitter på Nordik fortfarande. Ni kommer garanterat få se bilder på det senare. Sen köpte jag även nya vadderade brev till linnena och fler frimärken. Därefter åkte vi hem till mamma och pappa en mini-stund och pratade lite om min vägg på deras jobb där mina tavlor och linnen ska hänga. Jag ska börja med det i morgon.

Nu ska jag kika i nya H&M vårkatalogen som jag fick med min fina bikerjacka :-) Sen blir det nog dom två sista avsnitten av Dexter från säsong ett. Såå spännande.


Kommentarer
Anonym säger:

den är sååå snygg den jackan! även en sådan i grått..

2009-01-26 | 21:43:56
Bloggadress: http://seelmic.blogg.se/
Alexandra säger:

älskar den jackan! den var fastklistrad på mig i somras/våras ;D

2009-01-28 | 19:11:00
Bloggadress: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback