Elina och London går hand i hand.

I dag var jag uppe med tuppen. Älsklingen är på jobbet/träningen. Jag har precis gjort mig i orndning för jag ska i väg till läkaren vid lunch. Sen kommer min bästa Elina hit, vi ska nog mysa, snicksnacka och kika på film :-) Det är så skönt att vara med min Elina för hon är aldrig djup eller krävande hon liksom bara flyter med ;-) hahaha. Men nu ska lilla snuttan då flytta till London på söndag så nu försöker jag träffa henne så ofta jag kan! Men jag kommer så klart att åka till henne i London och ta med henne till Oxford street och visa henne runt sen! ;-)

Kommentarer
Colleen säger:

Åh, studenten. Det var många år sen nu, längtar tillbaka ibland.

2009-02-24 | 09:37:18
Bloggadress: http://colleenj86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback