Random.




Toodels.


Gosh det är verkligen ISKALLT ute. Och med det menar jag iskallt. Fy satan för att skrapa bilen alltså.

Hmm jag har inte haft så mycket att blogga om dom senaste dagarna. Det har hänt lite sjuka saker som jag håller på att försöka reda ut. Eller reda ut och reda ut, jag försöker hjälpa till och vara där så gott det går.

Jag tänkte bara att jag skulle förklara lite varför jag inte bloggat så mycket. Too much on my mind liksom. Nu ska jag ta och försöka börja på en ny beställning som ska vara klar innan nyår.



Kommentarer
Emma säger:

Hej Emma! Jag beundrar dina teckningar, verkligen, du är sjukt grym. Nu undrar jag bara, hur gör du med tryck på linnen osv? Jag har testat göra nåt sånt själv nån gång fast med skrivar-print, och det blev inte alls snyggt :( Help! What's your secret? // Emma

2009-12-18 | 12:56:03
Bloggadress: http://denrosaelefantens.blogg.se/
chennie säger:

puss på re goldie

2009-12-18 | 15:45:20
Zusanna säger:

ja, idag var det -10!! :O

2009-12-19 | 15:39:56
Bloggadress: http://zusannas.blogg.se/
Jennie säger:

goooosh vart kommer tröjan/klänningen (ser inte riktigt) ifrån? galet snygg! :D

2009-12-22 | 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback