Hooola!



Hellow dudes!

Jag är så finurlig med mina hej-fraser va? ;-) hihi. Snart ska vi fixa i ordning oss här hemma och sedan åka och lämna Hugo hos mami och papi för att sedan bege oss mot Katrineholm där Patriks släkt+familj bor då vi är bjudna på julbord :-) Mysigt mysigt. Jag trodde inte att det skulle bli något julebord för mig först då jag varit sjuk men nu är jag frisk som en nötkärna serrni!


Annars vill jag bara innan jag åker skriva till en människa att jag tycker att du är OTROLIGT omogen för dina 48 år eller vad du nu är. Hur fasen kan man tänka på sig själv mer än sitt egna barn? Jag är i CHOCK rent ut sagt. Och jag är så glad att jag inte är rädd för konflikter när sånt här händer, så att jag kan skydda människan som utsätts för sånt här skit bara för att hon är så genomsnäll att hon inte vågar säga emot. Hur kan man behandla någon så här alls? Du har verkligen spårat ut helt nu. Du har sjunkit i inte bara mina ögon utan flera. Jag finner fan inga ord. Hoppas att du vaknar upp SNART och inser vad du gör mot din egna dotter som lider något fruktansvärt utav det här. Fyfan. (Detta handlar inte om MIN mamma för hon är underbar)






The true Damm-sisters!
Äääälska Damm-släkten <3
Kommentarer
Erika Alvarsson säger:

Wow det syns verkligen att ni är systrar!:D ni är jätevackra allihopa!!<3



/Erikaa 13 år

2009-12-19 | 14:12:38
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

åh ni är så himla fina gumman!

Hoppas julbordet smakar och att det blir en underbar lördag för er!

2009-12-19 | 16:22:34
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
nathalie säger:

åh, vackra tjejer!

2009-12-19 | 21:03:53
Bloggadress: http://almond.blogg.se/
GG säger:

Emma, you are one of the finest, a skilled artist! Take care of your sisters, family and your friends. I love your drawings...

2009-12-19 | 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback