Förklaring.

Hej mina vänner,

Som ni säkert har märkt så har jag inte varit så aktiv här på senaste tiden. Självklart så har det bland annat att göra med att det har varit jul och så där. Men också att jag just nu befinner mig i mamma och pappas hus en hel vecka. Jag och boyie är här och agerar hundvakter till mamma och pappas hund. Dom är nämligen i egypten en vecka. Så jag har fullt upp här med två busande hundar. Dessutom är jag inte så motiverat till att rita just nu. Jag är sjuk som vanligt. Det kan inte vara normalt att insjukna så här hela tiden... Det är så sjukt jobbigt och påfrestande. Man orkar ju knappt någonting. Och på allt detta så har jag fått urinvägsinfektion, ajj ajjj ajj säger jag bara. Fick pencillin i dag som tur är. Även min tråd (efter tandställningen jag hade för fyra år sedan) på baksidan av mina tänder lyckades lossna här om dagen.. såna dryga små saker som blir sjukt jobbiga när dom alla kommer samtidigt.

Blää vad jag bara vill bli frisk och åka utomlands nu. Men det blir ingen resa denna vinter. Fattar ni? Jag har åkt utomlands varje vinter och sommar i typ hela mitt liv utom denna vinter... men men. I sommar blir det i alla fall. Får se fram emot det i alla fall.


Här kommer några bilder från juldagen då jag, min syster och vår fina vän Emlee festade.

Syster och jag <3

 

Emlee och jag <3

 

The three of us! <3

Kommentarer
Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell säger:

usch, fy va hemskt med urinvägsinfektion S: hoppas att det gör över snabbt!

2009-12-28 | 16:30:09
Bloggadress: http://lans.blogg.se/
Renée säger:

Krya på dig sötnos! Saknar dina inlägg när jag loggar in på bloglovin ju!

2009-12-28 | 20:29:43
Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/
nathalie säger:

krya! <3

2009-12-28 | 21:00:23
Bloggadress: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback