Usch och tvi.

Jag har inte kunnat skriva något alls i dag. Jag fattar inte att klockan kan vara halv fem redan? Vi har nämligen städat sedan tolv i dag. Och så upptäckte vi att dammsugaren nu är helt sönder så vi var tvungen att åka direkt till elgiganten mitt i allt och köpa en ny. För ja, ni skulle ha sett alla hårbollar som låg som ett tjockt täcke över hela golvet. Jag orkar inte ens skriva om dessa städ-dagar mer. Tycker det är sjukt att det kan bli så dammigt, hårigt och skitigt här hemma hela jäkla tiden.

Nu har jag lagt mig i soffan och ska läsa min nya Chic och bara ta det lungt. Vad gör ni i dag?

Kommentarer
C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign säger:

Jag städade lite i går faktiskt! Idag har jag inte gjort nånting, men kollade på film nyss faktiskt :)



Kram

2009-08-29 | 17:06:31
Bloggadress: http://www.christinmartinsson.se
Jennifer - Konstblogg säger:

Åh vad tråkigt! Men såna dagar behövs ju också. Tyvärr. Haha. Och ja, speciellt när man har djur.

2009-08-30 | 10:36:30
Bloggadress: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback