Dubbelavsnitt.

I går kväll var väl alla tjejor i sjunde himlen? Dubbelavsnitt av DH liksom. Aldrig har väl två timmar gått så fort? Inte för mig i alla fall. DH är serien som har allt! Humor, sorg, mode... ja allt. Det är väl därför vi gillar serien så mycket anatar jag. Min favvo är helt klart Susan, hon är så sjukt charmig. Och hon och Mike är mitt favvo-par som jag hela tiden vill ska bli ihop när dom är isär. Haha.

Nåväl nog pratat om DH för i dag. Jag har sånt sjuuuukt sug efter shopping just nu. Jag har hittat så mycket snyggt som jag vill ha. Åhh om man ändå vore rik. En klänning har jag i alla fall beställt hem till på lördag. Hoppas att den hinner komma bara.



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

så jävla onödigt med fuldagar..blääää

2009-04-15 | 12:50:49
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Veronica säger:

Urtjusig! Snyggt ansikte. Det är det som är svårast när det gäller människor. Jag målar hellre bakdelen ;)

2009-04-16 | 10:21:22
Bloggadress: http://veronicaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback