Min outfit för staden.




Tröja: H&M
Jeans-leggings: VILA
Nitskärp: Primark
Armband: Asos
Kommentarer
Aurora Studios säger:

Fan vad häftigt!^^ Blir det via shop eller via webben enbart? Du får hojta till om du vill dina linnen på levande modeller för shopen så kan vi nog fixa ihop några riktigt snygga reklam- /modebilder:D



Jag bor i Sthlm, så inte så långt från Västerås, för visst var det där du höll hus?^^ Har du möjlighet att ta dig till Sthlm? Hur många bilder vill du ha som slutresultat? Enklare att anpassa priset i ett paket istället. :) Min vanliga prislista riktar sig mot företag och konsulter så då ligger det på 800kr + moms i timmen, så därför jag frågar dig lite kring vad och hur mycket i bildväg du vill ha, för den prislistan tänker jag inte ge dig^^

2009-04-01 | 16:03:51
Bloggadress: http://aurorastudios.blogg.se/
Sofie säger:

Snygg outfit:)

2009-04-01 | 20:30:15
Bloggadress: http://wgd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback