Vi gjorde stockholm.

Oj oj oj första dagen på julrean i Sthlm asså. Är man dum eller? Varför utsätter man sig för det? Fifan vad folk det var. Det jobbigaste var inte den långa resan dit med byte i iskalla Sala, utan det var själva boxningen för att kunna ta sig fram till alla olika kläder. När det är så mycket folk och alla kläder ligger blandade i stora olika högar så tappar jag helt enkelt intresset för shopping. Det måste vara den enda gången jag inte tyckt ett snyggt 50% plagg har lockat när jag står 2 meter ifrån det. Synd tycker jag, men så kan det vara. Jag lyckades hitta endel roliga saker på Urban Outfitters, tyvärr inga kläder denna gång. Däremot hitta jag en skitsnygg jacka på Gina tricot för småpengar och även två överdelar. Patrik hittade tre tröjor på Urban outfitters däremot, väldigt fina. Urban är både hans och min stil. Stockholm var alltså ingen hard hit i dag och tågresan ska vi inte ens ta upp.



Jag och love på första tåget då vi fick sitta brevid varandra i tåget.



Kärleksfulla.



Sen så fick vi sitta i resturang-vagnen en bit i från varandra.



Patrik med en "fin" hatt på Urban outfitters. Vi har en lite cp-ig humor.



På tåget hem fick vi sitta på olika sidor och min lilla snuffe var trött. Får man inte gosa så får man väl sova.



Första raden från vänster: Grå body från Gina, svart lång lite tunnare jacka från Gina, favvo-tjocktröjjan från Gina som jag har i två andra färger. Andra raden "Cook a doodle" Man ska rita snoppar på pappret, kul att ha när man pratar i telefonen, hehe. Nagellack från Urban, cerat från Urban, bakelseljus från Urban som luktar choklad och jordgubb och till sist en plånka från Urban.



Närbild på ljus-bakelserna. Sämst bildkvalite. Nee jag har fortfarande inte lärt mig min Canon.
Kommentarer
vickans blogg säger:

Ni är så söta ihop du och din kille. Ville bara kika in på din blogg och önska dig ETT GOTT NYTT ÅR! Själv reser jag utomlands över nyår så vi ses på andra sidan året få se om det har kommit något nyskapande på din blogg då. Min mans syster är också "konstnär". Hon kan också rita porträtt (dock ej lika bra som dig) men mest ritar hon du vet såna där konstnärstavlor som man anar vad det är men ändå inte vet säkert. Tavlor som säger en massa om man tittar noga på de. Min favorit fick vi i julklapp ett år och det föreställde en rumpa i terracotta med blå bakgrund. Ska ta kort på den sen och lägga ut den på min blogg så du får se den./ Kram Vickan.

2008-12-26 | 20:23:08
Bloggadress: http://wwwmetrobloggen.se/Annehlie
Adratic live säger:

Kärlekfull. Så söt...och m.. m..!

2008-12-27 | 19:48:32
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se
Amanda säger:

Jag älskar plånboken! Och ljusen var ju hur söta som helst! Hihi. Kramar!

2008-12-29 | 18:52:17
Bloggadress: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback