Julafton!

Julafton har varit amazing. Det var jättemysigt hemma hos Patriks farmor och farfar. Vi fick julgröt, smörgås och skinka. Så gott och mysigt. Tyvärr var vi tvungna att åka lite tidigare eftersom att det var halt på vägen till Västerås och vi skulle vara hemma och klara hos mamma och pappa klockan två. När vi kom hem till oss så gjorde vi oss i ordning och öppnade våra presenter som vi gav till varandra. Jag fick ett nytt Juicy Coutrue-sett och Hanky-panky BH och trosor. Han är underbar. Sen begav vi oss till mam och pap där vi fick asgod mat. Mammas Jansson var bäst som vanligt. Sen kom tomten och vi fick nog lite mer än vi borde ha fått tycker jag. Speciellt från mamma och pappa. Dom är så underbara och tänker mer på oss än dom själva.

Mamma och pappa fick ett familjespel av Malin som var så jävla roligt. Typ som charader fast roligare och nyare. Det satt vi och spela i flera timmar OCH jag vann VARENDA gång! Jag och Malin utklassde eftersom vi kan varandra utan och inna. Det var nästan för lätt fast jävligt kul och fan vad alla fick garva. Nu kom vi precis hem och vi ska nog gå och sussa snart. Hur har eran julafton varit? Hoppas att den har varit underbar!!

Ps. Jag ÄLSKAR min familj så jävla mycket.




Mina fina pressisar som jag fick av min älskling!



Pressisarna som älsklingen fick av mig. Fifa 09. en Björn Borg tröja och Diesel-kallsingar.



Mammsen filmar med nya filmkameran dom införskaffat.



Lite julmat.



Stiliga karlar. Brorsan och älsklingen.



Morfar var också där.



Världens finaste och sötaste mammsing.



Världens sötaste pappsi i bakgrunden.



Tomten och söta sessan Amelia, min brors dotter och även min guddotter.



Hugo fick såklart också julklappsing av mormor och morfar.





Klappöppning.


Sötnötarna.
Kommentarer
jennie säger:

gaoo jol va mysigt det ser ut maste saga guud va fin monica ar i en frisyren pusss

2008-12-25 | 12:40:03
Nathalie säger:

Du kommer möjligtvis inte ihåg vad spelet hette? det lät himla kul! :)

2009-07-31 | 19:10:26
Bloggadress: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback