Sötisar.

Nu är jag precis hemkommen från mamma och pappa. Vi fick god mat och hundarna busade. Och det var inget lungt busandes utan riktigt hårda fighter. Patrik var lite chicken och ville såklart försvara våran parvel medan jag och mamma försökte förklara för honom gång på gång att valpar leker så med varandra och de gör även upp innan dom sedan blir vänner.
Sedan så var vi hundvakt till Ronja en stund för mamma och pappa skulle åka i väg och köpa en julklapp. Och sen så var dom hundvakt till oss så att vi kunde åka till Hälla och handla lite nödvändiga saker.

Nu hade jag tänkt att kika på en film. Den heter Shark swarm och alla som känner mig vet nog vad det betyder för mig. Skräck och rädsla ja! Hajar är det absolut värsta jag vet fast ändå så vill jag gärna kika på dom. Haha.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback